21 June 2015

夏至のヨガ

文章はエスタ語ですみません☆

そして、今日は第一回目の国際ヨガの日です!私たちも、世界中のヨギーと一緒にやりました。世界のヨギーは繋がっていて、気持ちいいですね。

そして、今日、周りは森で、綺麗な空気、鳥の鳴き声、自然と一体になって、太陽からエネルギーをもらって、ヨガの練習してきました。ヨガってかなりいいよね。

参加した方本当にありがとうございます。みんな元気で夏をエンジョイ出来るように☆

愛と光をこめて



Thanks to all who joined for our Summer Solstice yoga class, which also happened to be the same day at the first International Yoga day. So we were practicing along with tens of thousands of other yogi in the world. Feels good to be so connected.

It was a beautiful morning, surrounded by forest, clean mountain air and the sound of singing birds. Very grateful to have such a lovely group of people to practice yoga with.

Thank you all for coming, hope this helps to refresh and recharge you so you can enjoy the coming summer days even more.

Love and Light ☆


No comments: